Zapojím se

Národní platforma firemního dobrovolnictví

1. únor 2021

Do nového roku s novým portálem

Do nového roku s novým portálem

Právě jsme spustili zcela nové registrační stránky pro všechny firemní dobrovolníky. Čeká vás nejenom nový vzhled, ale nové funkce a možnosti.

Nový rok 2021 přinesl dlouho očekávanou změnu. Program firemního dobrovolnictví dostal nový kabát v podobě propracovaného portálu. Po 15 letech dostal výpověď dosavadní portál, který sloužil firmám i veřejně prospěšným organizacím pěknou řádku let, ale již nevyhovoval novým potřebám, zejména svou vizuální stránkou. Nový portál je navíc uživatelsky mnohem přívětivější pro všechny, kteří s ním pracují, a zaručuje hladký průběh dobrovolnického programu. Posunul firemní dobrovolnictví ještě na profesionálnější úroveň a s know-how koordinátorů zapojimse.cz se stal unikátním v českém prostředí. Přihlášení administrátorů veřejně prospěšných organizací je nyní možné na adrese https://admin.zapojimse.cz/. Dobrovolníci mohou pro své přihlášení využít stejný odkaz jako administrátoři, nebo zadat hesla na home page https://www.zapojimse.cz, či použít přímý link na home page vašeho firemního portálu. Tento link je nový, informace k přihlášení získáte na svých stránkách intranetu, případně se ptejte nás či vašich firemních koordinátorek. 

Firmy získávají:

  • větší přehled o svých dobrovolnících
  • snadnější filtrování dat
  • neomezený počet přístupů pro své firemní koordinátory
  • možnost mít portál v angličtině
  • akce mají přiřazeny SDG cíle a je tedy možnost nastavit strategie, kde chce firma pomáhat
  • koordinátoři získávají detailní přehled o objednávkách „akcí na míru“
  • podrobný seznam akcí,  případně všechny detaily včetně financí za občerstvení a pomůcek – lepší transparentnost!
  • lepší a snadnější práce s texty a úpravami vzhledu své stránky na portálu
  • možnost exportů všech základních dat

 

Dobrovolníci se mohou spolehnout na:

  • moderní vzhled portálu
  • lepší orientaci na webu
  • snadnější výběr akcí a filtrování aktivit, které preferují
  • možnost uzavírat vybrané akce pro svůj tým pod heslem
  • podrobnější informace o vybrané akci
  • odkaz v mapě na místo setkání ke každé akci
  • přehled o tom, kolik kolegů se už do dobrovolnických aktivit zapojilo
  • možnost zvolit si angličtinu jako preferovaný jazyk portálu

 

Veřejně prospěšné organizace obohatí o:

  • lepší přehled o vlastních akcích, detailnější informace spoje s akcí, filtrování akcí dle potřeb
  • příjemnější vypisování nových akcí a stav akce v reálném čase
  • možnost označit své urgentní akce a upřednostnit je v seznamu nabízených akcí
  • přehlednější informace o jejich akci a možnost mít je i v angličtině
  • vložení obrázku ke každé akci pro lepší upoutání dobrovolníka, zvolení SDG cílů u své organizace i akce
  • jasnější propojení mezi koordinátorem v BPS
  • větší počet přístupů pro své koordinátory
  • lepší přehled zaregistrovaných dobrovolníků
  • možnost exportů dat jednotlivých o akcích a přehled statistik

Firemní dobrovolnictví je důležitým programem pro zaměstnance, kteří oceňují benefit volného dne, který mohou věnovat pomoci druhým. Způsobů, jak se zapojit, je obrovské množství, a přestože jsme stále pod rouškou pandemie nemoci COVID-19, již teď na portále můžete naleznout online akce věnované iniciativě „Zapojím se z domova“, která pomáhá i na dálku a z bezpečí domova! Není na co čekat, pojďte se s námi zapojit!

Pro firmy

  • Nadchneme vás pro dobrou věc a zajistíme, že pomůžete tam, kde je to třeba
  • Připravíme dobrovolnický event s přidanou hodnotou
  • Díky nám využijete své odborné znalosti pro neziskový sektor
Jak to funguje

Pro neziskovky

  • Zapojte se do největší profesionální sítě pro firemní dobrovolnictví
  • Najděte zapálené firemní dobrovolníky
  • Využijte různé druhy pomoci od manuální po odbornou

Jak to funguje
BPS

BPS – Byznys pro společnost, z. s.
V Tůních 11
120 00, Praha 2

Byznys pro společnost je největší odborná platforma pro sdílení principů odpovědného podnikání v České republice. Jsme partnerskou organizací CSR Europe.